Namen sponsoren op nieuwe Boys-tribune

Terwijl langs het hoofdveld op het sportcomplex De Bosrand in Vroomshoop afgelopen dinsdagmiddag het heien voor het nieuwe clubhuis van Vroomshoopse Boys in volle gang was, was het in de aloude kantine tijd voor een feestelijk moment. Verenigingsvoorzitter Edward Olthof heette het echtpaar Raymond en Christa Hudepohl van Colpro B.V. uit Almelo en directeur Marco Lokhorst en zijn collega directeur Horst in ’t Veld van De Jong & Laan Accountants uit Vroomshoop van harte welkom. De Boys-preses bedankte beide ondernemingen voor hun steun aan Vroomshoopse Boys. Colpro B.V. en De Jong & Laan Accountants verbinden samen hun namen en logo’s aan het nieuwe clubhuis. De beide bedrijfsnamen zullen over de volle breedte van de tribune zichtbaar worden.

Deze sponsorovereenkomst geldt voor een periode van vijf jaar vanaf het moment dat het clubhuis van Vroomshoopse Boys in gebruik genomen wordt. Als tegenprestatie krijgen beide naamsponsoren een aantal seizoenkaarten voor thuiswedstrijden van de Boys en een aantal vaste zitplaatsen op de tribune gedurende deze sponsorovereenkomst. Voorzitter Olthof benadrukte dat beide sponsoren de Vroomshoopse gemeenschap en Vroomshoopse Boys een warm hart toedragen en dat de wortels van deze gerenommeerde bedrijven in het Kanaaldorp liggen.

Vervolgens vond het officiële tekenmoment van de contracten plaats. Algemeen directeur Raymond Hudepohl ondertekende namens Colpro B.V. en algemeen directeur Marco Lokhorst en directeur Horst in ’t Veld deden dat namens De Jong & Laan Accountants. Voorzitter Edward Olthof zette zijn handtekening namens Vroomshoopse Boys. Een boeket bloemen en een fles champagne werden aan beide sponsoren namens Vroomshoopse Boys overhandigd door het nieuwe bestuurslid commerciële zaken Michel Keizer en zijn voorganger Gerjan Nieboer en door Gerit Drenthen en Hans Schrijver van de bouwcommissie van Vroomshoopse Boys.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *